Ryhmäliikunta

Aikataulu 31.12. saakka. Kevätkauden tunnit julkaistaan pian. Toivetunteja luvassa!

 

  • Ma 18-19.30 CROSSTRAINING 18.12.
  • Ti 17.30-18.30 KAHVAKUULA 19.12.
  • Ke 18-19 ÄIJÄCROSSTRAINING Vain miehille!
  • To 18-19.30  KINKUNSULATUSJUMPPA 28.12.

 

Tuntikuvaukset

PAKARA-VATSA Toivuttu tehotunti pakaralle. Steplauta, levytanko ja vastuskuminauha tehostaa treeniä.

BARRE-FLEXIBAR Ryhti ja keskivartalo kuntoon! Rauhallinen tunti, ei hyppyjä.

NIRVANA FITNESS (TM) Hengitysharjoitus joogaten ihanan musiikin tahdittamana. Uutuus maailmalta ja nyt Hämeenlinnassa ensimmäisenä! Sopii rauhoittumista ja venyttelyä kaipaaville. Jatkuu tammikuussa.

POUND (TM) Uusinta uutta ! Rytmikäs treeni rumpukapulat käsissä. Koko kehon jumppa ja ennenkaikkea hauskaa. Hikitakuu!

CROSSTRAINING eri urheilulajeista koostettu mukaansa tempaava tsemppitreeni. Crosstraining on crossfit-tyyppistä harjoittelua. Sisältää lihaskuntoliikkeitä eri välineillä ja sykkeennostoa. Sopii kaikenkuntoisille vaihtoehtoisia liikkeitä valitsemalla. "Hikitakuu!"

CROSSTRAINING HIIT edellistä tuntia hieman rankempi tunti hypyillä ja cardio-osuuksilla. Soveltaen sopii kaikille. Joulun ajan tauolla.

FIGHTING FIT kuntocombat. Hikitunti , joka sisältää kunnolla myös lihaskuntoharjoittelua.

VENYTTELY kehonhuoltoa venytellen ja putkirullaten.

JÄTTIPALLOJUMPPA  kuntojumppa fitnesspallo välineenä.

JOOGA on dynaamista venyttelyä oman kehon painolla. Käytämme toisinaan apuna joogarullaa ja venyttelyosiossa myös putkirullaa. Lopuksi ihana rentoutus! Ei vaadi aiempaa kokemusta.

TABATA on koko kehon lihaskuntotreeni tabata-metodilla 20s työ ja 10s lepo x 8. Tehokas treeni . Kannattaa tulla! Jokainen tekee omalla tehollaan ja tasollaan.

 

KAHVAKUULA toiminnallista harjoittelua kuulan kanssa. Tuntuu ylävartalossa.

SATURDAY`s SPECIAL on 1,5 h tehotreeni reisi-vatsa-pakara-teemalla. Harjoittelemme pienryhmässä kuntosalilaitteilla ja nostamme sykettä cardio-osuuksilla esim step-laudalla . Tauolla.

X-TREENI sisältää vaihtuvalla teemalla ja eri välinein tehtyjä harjoitteita , jotka vahvistavat keskivartaloa ja parantavat ryhtiä. Tauolla.

Ilmoittaudu jumppiin vain varauskalenterin kautta.Kalenterissa näkyy vain varattavissa olevat tunnit,suuren kysynnän vuoksi olemme rajoittaneet näkyvyyttä. Huom! myös peruutukset varauskalenteriin, ei tekstiviestillä/sähköpostilla. Vajaa tuntia ennen varatun tunnin alkua varausta ei voi enää perua.

Varaus ryhmäliikuntaan
Tiedustelut p. 050 407 0803 / 050 461 9484
 

Ryhmäliikunta sisältyy kuntosalikuukausikortteihin. Kaikki oikeudet muutoksiin pidätetään.

Kertamaksu 10 €
10 x - 70 €