Crosstraining

Kevätkauden tunnit alkaen 2.1. Huom! varauskalenterissa tunnit näkyvät vain viikko kerrallaan. Päivitys perjantaisin.

Tunnin kestävä treeni vahvistaa sydän-ja verenkiertoelimistöä, kiinteyttää lihaksia ja polttaa rasvaa, jopa tunteja harjoittelusi jälkeenkin. Käytämme crosstrainingissa erilaisia välineitä kuten juoksumattoa,kuntopyöriä, kahvakuulia, TRX-liinoja, Goflo-köysiä ja oman kehonpainoa. Vaikutus tuntuu koko kehossa, saat kunnon piristyslatauksen arkeesi. Tule testaamaan tunti!
Jokaista ryhmätuntia ohjaa kokenut valmentaja, joka varmistaa, että haastat itsesi ja muistat harjoitella turvallisesti. Ryhmässä on todellista tsemppimeinikiä. Ehkä löydät myös uusia ystäviä. Sykemittari kannattaa ottaa mukaan, jos on. Valmentaja tarkistaa sykkeesi ja ohjaa liikkumaan oikealla tasolla. Otamme vastuun liikkujistamme!  Testaa hyvä fiilis ja varaa paikka tunnille.

Sopivalla sykkeellä harjoittelu kiihdyttää aineenvaihduntaa ja pitää treenituntemukset mukavina. On todistettu, että 1h:n treeni voi polttaa jopa 500-1000 kcal henkilöstä riippuen. Ja rasvanpoltto voi jatkua vielä vuorokauden treenin jälkeenkin. Vain kokeilemalla voit todeta vaikutuksen, siis mukaan vaan!

Meillä Feeling1-salilla  sinua ohjaa kokenut valmentaja motivoiden ja tukien kohti liikunnallisia tavoitteitasi.

Voit olla jo hyvässä kunnossa oleva liikkuja tai aloittelija, treeni sopii kaikentasoisille. Liikkeet on suunniteltu siten, että voit tarvittaessa valita vaihtoehtoisia liikkeitä. Toiset haluavat hyppiä ja juosta, sinä päätät , mikä tuntuu sopivalta.

” Feeling1-crosstraining on kokonaisvaltainen harjoitus. Yksi tunti harjoittelua riittää, ei tarvitse rehkiä enempää. Jokainen treenikerta on erilainen, et kyllästy! Innostut varmasti!
Tämä on oma suosikkilajini.”

Kristiina Pirinen

 

 

  • Ma 17-18 CROSSTRAINING ( reisi-pakara)
  • Ma 18.15-18.45 TABATA
  • Ma 19.00-19.55 JOOGA
  • Ti 16.45-17.30 FLEXIBAR-HARTIAJUMPPA
  • TI 17.35-18.05 CROSSTRAINING ( vatsa)
  • Ti 18.15-19.10 PAKARA-VATSA
  • Ti 19.15-20 ÄIJÄ- CROSSTRAINING Vain miehille!
  • Ke 18-19 CROSSTRAINING (selkä-rinta-kädet)
  • Ke 19.10-20.10 PT-OHJAA SINUA
  • To 17.15-18.15 NIRVANA FITNESS
  • To 18.30-19.25 SWEAT QUEEN -kiinteytysjumppa
  • To 19.35-20 PUTKIRULLAUS
  • Pe 17.30-18.30 PIENRYHMÄ
  • Pe 17-18 PIENRYHMÄ kuntosali                  

 

Tuntikuvaukset 

CROSSTRAINING eri urheilulajeista koostettu mukaansa tempaava tsemppitreeni. Treenipäivät on jaettu lihasryhmittäin.  Vahvistaa tehokkaasti kehoa, on säädettävissä jokaisen kunnon mukaan ja aika menee tällä tunnilla nopeasti, koska on kivaa! Ohjaaja auttaa tarvittaessa henkilökohtaisesti. Voit osallistua yksittäiseen tuntiin tai käydä kaikki treenit , jolloin saat ohjatusti treenattua koko kehon  viikon aikana. Ohjelma etenee nousujohteisesti .

Ma-  reiden ja pakaran lihakset eri välinein

Ti-  vatsa-selkä eri välinein

Ti - äijä-crosstraining . Toiminnallinen treeni koko keholle. Vain miehille!

Ke- hartiat-rinta-ja kädenlihakset eri välinein

To- kehonhuolto

 

 

MUUT RYHMÄLIIKUNTATUNNIT: ( vaihtelevat asiakkaiden toiveiden mukaan)

PAKARA-VATSA Toivuttu tehotunti pakaralle ja keskivartalolle. Steplauta, levytanko ja vastuskuminauha tehostaa treeniä. Erittäin suosittu, varaa ajoissa paikkasi.

SWEAT QUEEN Kiinteytysjumppa. Tunnilla käytetään kevyitä käsipainoja ja levytankoa.

TERVE SELKÄ  Kuntojumppa gymstick-kepillä selkää vahvistamaan. Helppo ja rauhallinen

tunti. Saat hyvät ryhtiä parantavat vinkit.

GYMSTICK kuntojumppa. Lihaskuntoliikkeitä koko keholle ja sykkeennostoa. Mukavaa perusliikuntaa.

FLEXIBAR-HARTIAJUMPPA Ryhti ja keskivartalo kuntoon! Rauhallinen tunti, ei hyppyjä. Tällä paranee keskittyminen ja hartiasäryt. Vaatii hieman tekniikkaharjoittelua alkuun. On mukavasti erilainen tunti.

NIRVANA FITNESS (TM) Hengitysharjoitus joogaten ihanan musiikin tahdittamana. Uutuus maailmalta ja nyt Hämeenlinnassa ensimmäisenä! Sopii rauhoittumista ja venyttelyä kaipaaville. Sisältää pilatestyyppisiä lihaskuntoliikkeitä.

POUND (TM) Uusinta uutta ! Rytmikäs treeni rumpukapulat käsissä. Koko kehon jumppa ja ennenkaikkea hauskaa. Hikitakuu!

STEP-KIINTEYTYS Tehotunti rasvanpolttoon. Askellusta steplaudalle musiikin tahtiin. Tehosteena pienet käsipainot. Hikitakuu! Tulossa syksyn aikana.

PT-OHJAA SINUA Kiertoharjoittelu kuntosalilla. Tällä tunnilla opit harjoittelemaan salilla ja saat  henkilökohtaista opastusta tekniikkaan.

PIENRYHMÄTREENI  Harjoittelua ohjelman mukaan salilla tai toiminnallisella salilla. Ilmoittautuminen erikseen PT:lle.

 

FIGHTING FIT kuntocombat. Hikitunti , joka sisältää kunnolla myös lihaskuntoharjoittelua. Tämä tunti on tauolla mutta osittain sisällytetty keskiviikon crosstraining-rinta-vatsa-kädet -treeniin.

VENYTTELY kehonhuoltoa venytellen ja putkirullaten.

JÄTTIPALLOJUMPPA  kuntojumppa fitnesspallo välineenä.

JOOGA on dynaamista venyttelyä oman kehon painolla. Käytämme  apuna joogarullaa ja venyttelyosiossa myös putkirullaa. Lopuksi ihana rentoutus! Ei vaadi aiempaa kokemusta.

TABATA on koko kehon lihaskuntotreeni tabata-metodilla 20s työ ja 10s lepo x 8. Tehokas treeni . Kannattaa tulla! Jokainen tekee omalla tehollaan ja tasollaan.

DANCE WITH FEELING 1 Helppo kuntotanssitunti.

DANCE AEROBIC  Tanssillinen aerobictunti. Helpohko kuntotunti tanssista pitävälle.

X-TREENI sisältää vaihtuvalla teemalla liikkeitä ryhtiä ja keskivartaloa vahvistaen. Helppo tunti. Sopii kaikille.

 

 

 

 

Ilmoittaudu crosstrainingiin ja muihin jumppiin vain varauskalenterin kautta.Kalenterissa näkyy vain varattavissa olevat tunnit,suuren kysynnän vuoksi olemme rajoittaneet näkyvyyttä. Huom! myös peruutukset varauskalenteriin, ei tekstiviestillä/sähköpostilla. Vajaa tuntia ennen varatun tunnin alkua varausta ei voi enää perua.

Varaus crosstrainingiin ja ryhmäliikuntaan
Tiedustelut p. 050 407 0803 / 050 461 9484
 

Crosstraining sisältyy kuntosalikuukausituotteeseen.Muu ryhmäliikunta eri maksusta .Kaikki oikeudet muutoksiin pidätetään.

Kertamaksu 10 €